ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

شرایط ویزای اسپانسر کاری پس از وقوع سیل در استرالیا چه می باشد

توجه! این خبر مربوط به سال 2011 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام ما دنبال نمایید.

از روز گذشته تا امروز دفتر رهپوی سوالهای زیادی در رابطه با تسریع روند کاری مهاجرین توسط اداره مهاجرت استرالیا پس از رویداد سیل اخیر در استرالیا دریافت نموده است. این امر باعث گردید تا ما توضیحات تکمیلی در رابطه با این وقایع را در اینجا ذکر نماییم تا متقاضیانی که تمایل به اقدام جهت اخذ اقامت استرالیا را دارند اطلاعات کلی اولیه در این زمینه داشته باشند.

موضوع به این ترتیب است که در تاریخ 28 ژانویه 2011 نخست وزیر استرالیا خانم جولیا گیلارد قول داد که پرونده افرادی که از طریق ویزای اسپانسر کاری درخواست اخذ اقامت موقت استرالیا را نموده اند سریعتر برسی گردد. ایشان در کنفرانس خبری خود قول میانگین 18 روز را داده اند. یعنی از زمانی که در خواست این نوع ویزا به اداره مهاجرت استرالیا برسد تا زمانی که پاسخ ویزا بیاید حدود 18 روز طول خواهد کشید.

لطفا توجه داشته باشید که اداره مهاجرت استرالیا انواع و اقسام ویزاهای اقامت دائم و موقت را به عنوان گزینه برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند در نظر گرفته است. هر نوع ویزا شرایط اولیه خود را نیاز دارد و اگر شرایط اولیه یک نوع ویزا ساده تر یا سخت تر گشت دلیل بر این نمی باشد که مهاجرت به استرالیا ساده تر یا سخت تر شده است.

ویزای اسپانسر کاری که با کد 457 از طرف اداره مهاجرت استرالیا شناخته می شود یک نوع ویزای موقت کاری می باشد. مدت اعتبار این ویزا 4 سال بوده و از شرایط اصلی درخواست این ویزا داشتن اسپانسر از یک شرکت معتبر و قابل قبول از طرف اداره مهاجرت استرالیا می باشد. شرکتی که می خواهد اسپانسر فردی شود باید از اداره مهاجرت استرالیا درخواست صلاحیت کرده و اداره مهاجرت استرالیا به درخواست ایشان پاسخ مثبت داده باشد. داشتن اسپانسر از طرف هر کارفرما و هر شرکتی قابل قبول نخواهد بود. البته تا چند سال پیش هر کارفرمایی در استرالیا می توانست اسپانسر کاری یک فرد خارج از استرالیا شده و آن فرد را به این وسیله به استرالیا ببرد. اما با سوء استفاده هایی که از این امکان صورت گرفت جلوی این کار از طرف اداره مهاجرت استرالیا گرفته شد و برای کارفرماها و همچنین کارجوها قوانینی وضع گردید که عبور از آنها کار ساده ای نمی باشد. در آن زمان افرادی که از این طریق به استرالیا می رفتند نیازی به ارائه مدرک آیلتس نداشتند اما بعد از مدتی قوانین تغییر کرد و از آنها معدل 5 خواسته شد و پس از آن هم قانون تغییر کرد و در حال حاضر این افراد باید امتحان آیلتس را با نمره 5.0 در همه بندهاقبول شوند تا بتوانند از این طریق اقدام نمایند.

خانم گیلارد اضافه کرده اند که نیروی کار جهت بازسازی خسارتهای وارده ناشی از سیل به اندازه روش سرمایه گذاری مالی جهت بازسازی مهم می باشد.

اما شورای اتحادیه کارگری استرالیا تاکید کرد که هیچکس نمی خواهد ببیند که اوضاع نا به سامان نحوه اسپانسر کاری که در دولت ائتلافی قبلی بود دوباره برگردد. طوری که کارفرماهای بدون صلاحیت با بهره برداری از کارگران خارجی باعث شدند موقعیتهای شغلی خوب از دست رفته و سطح درآمد کارگران نیز پایین بیاید.

پس این موضوع هنوز در حد یک خبر است که قرار است اتفاق بیافتد و چگونگی راهکار آن از طرف اداره مهاجرت استرالیا بطور کامل تعریف نشده است. این خبر برای افرادی مهم است که بتوانند با یک رزومه قوی یک شرکت و یا کارفرمای استرالیایی را به توانایی های خود جذب نموده و سپس آن کارفرما با تایید اداره مهاجرت استرالیا اسپانسر این فرد در ایران گردد. این کار غیر ممکن نیست اما پیشنهاد ما این است که افرادی به دنبال اخذ این نوع ویزا باشند که:

- به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و حداقل نمره آیلتس 6.0 را داشته باشند. دلیل این پیشنهاد این است که کارفرما متوجه شود در تفهیم تفاهم با شما مشکل نخواهد داشت. این موضوع را دیگر کارفرماهای استرالیایی بخوبی تجربه کرده اند.

- از سازمان ارزشیابی مربوطه پاسخ ارزشیابی خود را دریافت نموده باشند. بدینوسیله کارفرما اطمینان بیشتری خواهد داشت که رزومه قوی شما یک پشتوانه خوب و تایید شده از طرف سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا دارد.

- اصولی پیش بروید. آزمون و خطا نکنید که اول یک رزومه بفرستید بعد ببینید جواب نداد یک کم بیشتر روی رزومه کار کنید و دوباره بفرستید و همینطور ادامه بدهید. با این کار فقط موقعیتها را زا دست خواهید داد. باید کارفرمایی که در استرالیا مدارک شما را برای اولین بار دریافت می نماید کاملا متوجه گردد که با یک فرد حرفه ای در ارتباط خواهد بود نه با یک فرد سهل انگار. این را بدانید که هر قدر هم که قوانین مهاجرت به استرالیا و یا اخذ ویزای کار از طریق اسپانسر در استرالیا ساده شود ما ایرانیها رقبای خیلی زیادی اول در بین خودمان و سپس از هند و فیلیپین و مالزی گرفته تا خود انگلیس خواهیم داشت. پس اینکه فکر کنیم کارفرمای استرالیایی هر گونه مدرکی از ما دریافت کند خوشحال خواهد شد که می خواهیم برای او کار کنیم اشتباه است. کارفرمای استرالیایی فقط از دریافت مدارک مستند، کامل، منظم و مرتبط با شغل مورد نظر خوشحال می شود که با مرور آن مدارک بخوبی متوجه شود که فرد ارسال کننده در تصمیم خود جدی می باشد.

ما به موکلینی که دارای شرایط فوق باشند کمک خواهیم نمود تا بتوانند از طریق این نوع ویزا جهت کار عازم استرالیا شوند. امکان درخواست اقامت دائم پس از 4 سال کار کردن در استرالیا وجود خواهد داشت اما آن هم شرایط خود را دارا می باشد.

موفق باشید

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.