ورود موکلین




گروه مشاورین رهپوی دات کام
ما دیدگاه شما را نسبت به دفاتر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی تغییر می دهیم. صداقت ما، اعتبار ما و راز موفقیت شما

لیست مشاغل مورد نیاز ایالت ویکتوریا

توجه! این خبر مربوط به سال 2010 می باشد و در آرشیو اخبار سایت رهپوی قرار گرفته است. اخبار جدید را از کانال خبری رهپوی در تلگرام دنبال نمایید.

موکلین محترم رهپوی دات کام و باقی دوستانی که قصد دارند و یا قصد داشته اند از طریق اخذ اسپانسر ایالتی به استرالیا مهاجرت نمایند توجه داشته باشند که لیست مشاغل مورد نیاز ایالت ویکتوریا امروز منتشر گردید.

این لیست شامل تعدادی از مشاغل می گردد که در لیست مشاغل استرالیای جنوبی وجود ندارد. مثل: شمیدان، زمین شناس، متخصص آمار، شهر سازی، امنیت شبکه (که ما حداقل 300 تماس تلفنی از این دوستان در طی یک ماه گذشته داشتیم که ابراز نگرانی می کردند) و چند شغل دیگر که خوشبختانه می تواند راه حلی برای تعداد زیادی از هموطنان باشد.

توجه داشته باشید که وجود شغل شما در این لیست تضمینی بر اخذ اسپانسرشیپ از ایالت ویکتوریا نمی باشد. مهم این است که تا چه حد آماده ارسال مدارک خود به این ایالت بوده باشید چرا که سهمیه ایالت محدود است و سیلی از تقاضاهای اخذ اسپانسرشیپ در راه. به هر حال امیدواریم که شما واجد الشرایط اخذ اسپانسر از ایالت ویکتوریا بوده و در این کار موفق گردید.

اگر هم آماده نبودید و یا شغل شما در این لیست قرار نداشت، هنوز امیدتان را از دست ندهید، چرا که ایالتهای استرالیای غربی، کوینزلند، نیو ساث ولز، تریتوری مرکزی، تریتوری شمالی و تاسمانیا هنوز لیستهای خود را اعلام نکرده اند. امیدواریم که شغل شما در لیست یکی از این ایالتها قرار گیرد. پس اگر در حال آماده سازی مدارک (مخصوصا مدرک آیلتس) می باشید، به تلاش خود ادامه دهید.

لیست مشاغل مورد نیاز ایالت ویکتوریا در زیر در خدمتتان قرار می گیرد.

لیست مشاغل مورد نیاز ایالت ویکتوریا

جهت کپی مطالب این وب سایت حتما همانگی های لازم را با دفتر رهپوی دات کام به عمل آورید.